OnBrand startte in 2015 als lokale meetup met 100 deelnemers, maar is inmiddels uitgegroeid tot een volwaardig evenement waar zo’n 1800 mensen worden ontvangen. Naast het doel om te inspireren, werd er ook een belangrijke merkbeleving gecreëerd voor Bynder, het hostingbedrijf. OnBrand was de gelegenheid om Bynder te positioneren als branding expert met high-end sprekers en een spectaculaire festivalervaring. Het is een plek waar marketing-, branding- en technologie professionals in contact komen met de mensen die gebruik maken van Bynder’s technologie.
Tegenwoordig is OnBrand uitgegroeid tot een wereldwijde community van marketeers en creatievelingen, die op zoek zijn naar ‘what’s next?’ in branding. De sprekersessies op de jaarlijkse conferentie in Amsterdam variëren met topics als digitale verstoringen tot het overstijgen van merkwaarde. Dit jaar vierden zij hun vijfde verjaardagseditie, die werd gehouden op 10 oktober bij Sugar City Events.
Azavista zorgde deze keer voor de Onsite Check-In en Badge Printing Solution om registratie van de deelnemers te optimaliseren en te helpen bij de gehele uitvoering van het evenement. Tijdens de conferentie had ons team de kans om samen met Erik Strömbäck, de Global Event Marketing Manager van Bynder, een gesprek te voeren over hoe alles verliep en hoe zijn ervaring tot nu toe is geweest.
Tijdens dit gesprek gaf Erik aan hoe tevreden hij is over onze oplossing ter plaatse, omdat het inchecken van de aanwezigen zo super soepel verliep dat er geen lange rijen bij de ingang ontstonden. Hij meende zelfs dat van alle evenementen die hij heeft mogen regelen, dit dit vlotste tot nu toe was! Daarnaast hebben we het voornamelijk gehad over de uitdagingen die hij zag voorafgaand aan de conferentie, de oplossingen die we tijdens en na het evenement konden bieden en welke resultaten daaruit voortvloeien.