Deelnemer management

Door de deelnemers efficiënt te beheren, kun je taken sneller uitvoeren en heb je een betere controle over de toegang tot de verschillende activiteiten van het evenement. Met behulp van onze krachtige deelnemer managementtool kun je uw contacten beheren, segmenteren en onderhouden in 1 omgeving!

Een overzicht van iedereen die met het evenement verbonden is

De deelnemersmodule is een van de belangrijkste modules van Azavista, omdat het je in staat stelt om informatie bij te houden over alle type event deelnemers.

Deelnemersbeheer features die je zoekt

Neem afscheid van spreadsheets. Je kunt nu al je event contactpersonen in een omgeving beheren, met een krachtige suite van functies om ze op de meest efficiënte manier te beheren..

Meerdere soorten deelnemers

Gasten, VIP-deelnemers, sprekers, panelleden, workshopleiders - je profiteert van een complete en geïntegreerde database van mensen die betrokken zijn bij jou evenement. Je kunt zoveel deelnemers selecteren als nodig is voor je evenement, zodat je later de rest van uw activiteiten op basis daarvan kunt plannen.

  • Vooraf gedefinieerde deelnemertypes
  • Creëer je eigen aangepaste types
  • Voeg deelnemers één voor één toe of upload eenvoudig een bestand van uw computer, Drive of Dropbox.

Geïntegreerd overzicht van alle deelnemers

Houd informatie bij met betrekking tot het deelnemers, zoals persoonlijke gegevens, zitplaatsen, uitnodigingen, RSVP-status en nog veel meer. Je kunt er ook voor kiezen om een standaard overzicht van de gegevens te hebben of een aangepast overzicht - wat het beste past bij de unieke behoeften van uw evenement.

  • Eén database voor alle contacten
  • Gebruikte filterset sorteren, filteren en opslaan
  • Geavanceerd zoeken naar deelnemers

Slimme deelnemerslijsten met segmentatie

Sorteer of filter je deelnemerslijst op basis van de door jou gekozen criteria. Segmenteer je database om de benodigde lijst te exporteren, stuur onder andere de juiste boodschap naar het juiste publiek. Azavista biedt slimme lijsten die automatisch in real time worden bijgewerkt, waardoor het hele proces gemakkelijker te beheren is.

  • Versiebeheer op foto’s van deelnemers
  • Contacten samenvoegen
  • Veranderings alerts inschakelen

Gemakkelijk aanpasbare lijsten

Toegang tot alle gegevens van je deelnemers en wijziging van hun registratie selectie, betalingsmogelijkheden of facturatiegegevens rechtstreeks via het dashboard. Het is aan jou of je het zelf doet of dat je de deelnemers de mogelijkheid geeft om dit zelf in te vullen.

  • Update deelnemers rijen in 1x in de vorm van bewerkbare cellen
  • Handmatig de status van de deelnemers één voor één of in bulk wijzigen
  • Zie deelnemers updates en wijzigingen in real time

Exporteren & delen

Exporteer je lijst eenvoudig naar verschillende bestandstypen. Het beste deel is dat je de deelnemers die je wilt exporteren kunt filteren en de specifieke datum kunt kiezen die jij nodig hebt. Deze lijst kan later worden gebruikt om kwalitatieve leads te genereren voor uw volgende evenementen.

  • Je exportkeuzes opslaan en benoemen voor toekomstig gebruik
  • Deel de deelnemerslijst met belanghebbenden via e-mail

Verbeterd deelnemer management door samenwerking in teamverband

Je lijst bevat niet alleen informatie over de deelnemer en de gegevens met betrekking tot de evenementen die hij/zij bijwoont of waarvoor hij/zij wordt uitgenodigd. Nu kunvje voor elke deelnemer aangepaste notities toevoegen, taken toevoegen en toewijzen aan je collega's en zelfs de volledige voortgang volgen.

  • Taken toewijzen aan collega’s
  • Voortgang bijhouden

Verschillende Integratie Mogelijkheden

Synchroniseer alle gegevens van je deelnemers in real time dankzij de integratie met verschillende andere platformen. Importeer de gegevens van andere platformen om je event planning en event marketing processen te stroomlijnen.

Plus nog veel meer features

Schakel waarschuwingen in wanneer een bepaalde wijziging aan een deelnemer of een groep deelnemers is aangebracht.

Deelnemers toevoegen door verschillende bestandstypen te uploaden of te importeren vanuit Drive en Dropbox.

E-mail één, alle of een selectie van deelnemers met volledig op maat gemaakte en gemerkte e-mailsjablonen.

Stel externe partijen in staat om mensen uit te nodigen voor uw evenement

Kies voor elk evenement welke uitgenodigde of geregistreerde deelnemers moeten worden goedgekeurd.

Wij ondersteunende organisaties van elk type en grootte

Azavista kan de meest veeleisende professionele evenementen ter wereld ondersteunen dankzij een reeks krachtige modules.

Explore more modules. Mix and match.

What can we do for you? Mix and match the modules that suit your unique needs.

Plan een demo in met een van onze consultants om Azavista verder te verkennen.

We staan klaar om de diverse event uitdagingen op te lossen. 

We proudly present:

AZAVISTA
virtual events

Ready to see our solution in action?
Leave your details for a 15-minute demo, completely branded to fit your corporate design.