Engagement App

Azavista biedt een flexibele Engagement App ter ondersteuning van virtuele evenementen, om de beste online ervaring voor de deelnemers te garanderen. Een set krachtige functies stelt eventplanners in staat om onze Engagement App in te zetten voor een interactieve ervaring, voorbij het scherm. Dit verzekert hoge deelnemersparticipatie en maximale interactie dankzij netwerkopties, enquêtes, polls, quizzen en de mogelijkheid voor het plannen van 1:1 meetings.

Vergroot de waarde van jouw evenement met een App die uw aanwezigen gedurende de hele ervaring betrokken houdt.

Eventplanners hebben volledige flexibiliteit wat betreft welke functies ze in de app willen zien, zodat ze echt waarde kunnen toevoegen aan het evenement. Met een impactvolle mix van informatie, betrokkenheid en interactieve functies, begrijpen planners beter welke sessies, sprekers, onderdelen en topics deelnemers het meest waarderen.

Verhoog de betrokkenheid bij het evenement

Vind en pas bruikbare inzichten toe

Houd de deelnemers op de hoogte

Verzamel relevante feedback

Waarom is Azavista Engagement app de juiste keuze voor uw evenement?

Zet de Azavista Engagement App in als geheim wapen om de interactie met uw publiek te verhogen.

Volledig in lijn met corporate design

Snelle en moeiteloze
installatie

Alle nodige features voor interactie

Robuuste planning interface voor moderatoren en sprekers

Met onze oplossing kunnen eventplanners alle items van de Engagement App inzien en beheren, zoals: het goedkeuren, afwijzen of publiceren van vragen, polls of nieuwsfeed bijdragen. Daarnaast hebben ze toegang tot uitgebreide verzamelde data vanuit de gestelde vragen en beantwoorde polls. Dit heeft een grote marketingwaarde voor een eventplanner en biedt ook een hoge mate van controle over de inhoud die wordt geplaatst en gedeeld op de app.

Moderne en intuïtieve interface voor deelnemers

Het laatste wat eventplanners willen is dat deelnemers een event app gebruiken waarbij ze gefrustreerd raken en direct hun interesse verliezen voor vaker gebruik. De Azavista Engagement App heeft daarom een moderne, intuitive interface die makkelijk te begrijpen is. Deelnemers zien eenvoudig wat ze moeten doen en waar ze de meest relevante informatie kunnen vinden. Via de verschillende inhoudelijke pagina’s beheerd door moderators, voegen ze vragen toe, beantwoorden ze polls, starten of reageren ze op nieuwsfeed berichten of starten ze privé-chats – allemaal binnen een paar klikken. 

De Azavista Engagement App heeft alle functies voor een uitstekende deelnemerservaring gedurende een virtual event.

Instant messaging
mogelijkheden

Laat je deelnemers in real-time met elkaar communiceren en deelnemen aan discussies door onze chat-functionaliteit. Directe berichten tussen aanwezigen bevorderen een diepere verbinding en bieden betere netwerkmogelijkheden tijdens uw evenement.

Host betere Q&A
sessies

Of het nu publiekelijk of privé is, vragen zijn een goede manier om de deelnemers te betrekken. Ze worden gemodereerd door sprekers of moderators en de optie bestaat om anoniem vragen te stellen. Maximaliseer de effectiviteit van deze functie door deelnemers te laten beslissen welke vragen ze het liefst willen bespreken.

Direct feedback met
real-time peiling

Met onze app kunnen moderators en sprekers verschillende soorten polls publiceren, zoals select, multi-select, tekst en nummer. Deelnemers kunnen alle gepubliceerde polls beantwoorden en kunnen real-time de resultaten zien binnenkomen. Eventplanners kunnen later gedetailleerde resultaten van elke en/of alle polls bekijken en exporteren met behulp van onze 3.0 interface.

Waardevolle inzichten in een geavanceerd rapportagedashboard

In het rapportagegedeelte kunnen eventplanners standaard of aangepaste rapporten selecteren maken. Verzamel deelnemersinformatie, vragen aan moderators of sprekers, of genereer een overzicht van alle gepubliceerde, goedgekeurde, geweigerde of gewaardeerde vragen. Deze rapporten kunnen intern worden gedeeld en geëxporteerd afstemd op de branding van de organisatie.

Stimuleer gesprekken en interacties
met onze nieuwsfeed

De app maakt het makkelijk voor de deelnemers gemakkelijk om interessante inhoud te delen en met elkaar te socialiseren. De Nieuwsfeed is het startscherm van de app waar je interactieve ervaringen kunt verzamelen door deelnemers, sprekers en moderators te laten posten en discussiëren over specifieke onderwerpen. Als moderatie is ingeschakeld moeten de berichten van alle deelnemers eerst worden goedgekeurd voordat ze zichtbaar worden op de Nieuwsfeed.

Wilt u de interactiviteit en betrokkenheid van uw evenement vergroten?

Ontdek meer modules. Mix en match.

Wat kunnen we voor je doen? Mix en match de modules die passen bij uw unieke behoeften.

Azavista is uniek in zijn aanbod voor evenementenworkflows. Organisatoren van evenementen kunnen snel verschillende workflows creëren voor alle modules binnen het Azavista-platform. Hierbij kun je denken aan goedkeuringsprocessen voor deelnemers, content, evenementen, budgettering en nog veel meer. De workflowmodule is zo gebouwd dat zelfs complexe processen door de organisatoren van evenementen kunnen worden gecreëerd zonder de noodzaak van engineering of workflow specialisten.

Beheer je team vanuit slechts één interface om het logistieke en planningsproces van je evenement te stroomlijnen – voorkom dat je evenementplanners het overzicht kwijtraken met eindeloze to-do lijsten en spreadsheets! Maak en wijs takenlijsten toe aan collega’s en externe contacten, volg de voortgang van het evenement en houd de kosten, participatie en projectvoortgang bij.

De juiste digitale beleving voor uw evenement met een volledig gepersonaliseerde evenementwebsite. Maak gebruik van onze eenvoudige maar geïntegreerde tool voor het bewerken van inhoud met onze innovatieve sjablonen, drag and drop, aanpasbare lettertypen en kleuren – of voeg een aangepaste HTML, CSS of Javascript toe om uw evenement te promoten op een manier die bij je organisatie past.

Azavista geeft je een geïntegreerd, real-time overzicht van uw deelnemerslijst en de status van hun registratie, die eenvoudig kan worden bewerkt en geëxporteerd in verschillende formaten. Door deze aspecten efficiënt te beheren, kun jetaken uitvoeren en heb je meer controle over de toegang tot de activiteiten van het evenement.

Een essentieel onderdeel van een persoonlijke, hoogwaardige evenementervaring is het hebben van een snel en soepel inchecksysteem. Deelnemers worden automatisch ingecheckt door een unieke QR-code te scannen die wordt gegenereerd voor hun tickets. Een deel van deze oplossing wordt gedaan door badges automatisch te laten maken en afdrukken – voor één deelnemer of voor de hele gastenlijst.

Azavista verzamelt gegevens van elk aspect van het planningsproces van het evenement om u te voorzien van eenvoudig te begrijpen inzichten die het voor jou eenvoudig maken om met kennis van zaken beslissingen te nemen. Bekijk de status van de belangrijkste planningsvariabelen door direct online rapporten op te stellen, je gegevens te exporteren en te delen met andere teamleden. Stel ook triggers en waarschuwingen in voor andere belangrijke stakeholders in je organisatie.

Het opzetten van registratieformulieren voor deelnemers, sprekers, sponsors, goedkeuringen en nog veel meer is een van de beste eigenschappen van ons platform. Je kunt eenvoudig gebruik maken van verschillende sjablonen zodat je in 3 klikken een nieuw evenement kunt aanmaken. Of maak geavanceerde formulieren met meerdere stappen die elke vereiste ondersteunen die je nodig hebt. Het gebruiksgemak, de flexibiliteit en het vermogen om maatwerk te leveren zijn zo geconstrueerd dat er geen training nodig is om verbluffende resultaten te realiseren.

Evenementenprogramma’s hebben vaak een grote verscheidenheid aan dynamiek, daarom kun je verschillende evenementenactiviteiten, zoals workshops, kleine seminars, vergaderingen en nog veel meer, creëren, beheren en plannen – allemaal binnen je evenement. Ook kun jerealtime updates maken en deelnemers de mogelijkheid bieden zich in te schrijven voor hun favoriete of gewenste sessies.

Met onze event ticketing oplossing kun je eenvoudig betaalde evenementen organiseren voor conferenties, trainingen en meer. Deze module maakt het ook mogelijk om andere producten toe te voegen als onderdeel van de winkelmand voor je klant. Daarnaast ondersteunen wij diverse kortingscodes en meerdere valuta. Ook is het mogelijk om specifieke producten aan specifieke doelgroepen te tonen, bijvoorbeeld om sponsorpakketten te organiseren. Tot slot bieden wij volledige flexibiliteit voor de betalingsverwerker met wie u wilt samenwerken.

Onze oplossing vereenvoudigt het proces van het beheren van je eigen eventsuppliers. Evenals het vinden van nieuwe leveranciers voor je evenement en het leveren van inzicht in de totale uitgaven. Of het nu gaat om een locatie, catering, hulp of iets anders – je kunt de beste optie vinden en tegelijkertijd meer controle hebben over de tijd die je besteedt aan het vinden van de juiste leverancier.

Met onze reis- en vluchtintegratieoplossing kun je met het Azavista Platform je reis naar de bestemming van het evenement beheren. Reizen voor je deelnemers vanuit verschillende internationale kantoren kunnen worden georganiseerd met onze integratie in Sabre, Amadeus en TravelPort Galileo. De gesynchroniseerde gegevens stelt je in staat om transfers en logistiek te plannen. De module ondersteunt individuele en groepsreizen. En tot slot kunt u je uitgaven voor alle vluchten die deel uitmaken van uw evenement volgen.

Plan een demo in met een van onze consultants om Azavista verder te verkennen

We staan klaar om u te helpen al uw uitdagingen op het gebied van evenementenbeheer te overwinnen.

We proudly present:

AZAVISTA
virtual events

Ready to see our solution in action?
Leave your details for a 15-minute demo, completely branded to fit your corporate design.