Event App
Meer dan 80% van de internetgebruikers gebruikt mobiele apparaten, zoals smartphones. Daarom moeten event planners ook gebruikers met mobiele technologie bij het event betrekken. Azavista biedt een eenvoudig te gebruiken content management systeem met interacties modules voor je eigen mobiele event app.

Makkelijk. Compleet. Onmisbaar.
De event app wordt automatisch gesynchroniseerd met het platform, waardoor het event team de volledige autonomie heeft om de applicatie in te stellen en de best mogelijke event ervaring te bieden. Je hebt geen coding skills nodig.
Eenvoudige installatie in een handomdraai
Bouw en configureer snel je eigen mobiele event app. Voeg inhoud en functionaliteit toe en selecteer branding die een aanvulling vormt op uw conferenties, vergaderingen, congressen en beurzen.
Custom Branding
Maak een mobiele event app die conform je corporate branding is. Upload je eigen afbeeldingen en pictogrammen, pas je kleurenpalet aan en breidt die look and feel vervolgens uit naar je e-mailsjablonen - voor een volledige en complete gebruikerservaring.
Multi-Event Feature
De app biedt de mogelijkheid om voor meerdere evenementen te kunnen worden gebruikt. Voor zowel organisatoren als deelnemers. Pas de instellingen van uw event app aan om te voldoen aan de beleidseisen van uw organisatie.
Survey oplossing
Verzamel meer feedback over uw evenement en sessies. De planner kan enquêtes publiceren die de deelnemers via de app kunnen raadplegen en beantwoorden.
Persoonlijke agenda met meerdere tracks
Deelnemers kunnen hun persoonlijke programma bekijken, afhankelijk van de activiteiten/tracks en sessies waarvoor ze zich hebben geregistreerd. Ons gepersonaliseerde schema maakt het gemakkelijk en stressvrij voor je deelnemers om de juiste relevante inhoud van het evenement te vinden.
Uitgebreide netwerk mogelijkheden
Omdat netwerken een van de belangrijkste redenen is om aan een evenement deel te nemen, heeft onze app verschillende mogelijkheden voor je deelnemers om gelijkgestemden te vinden en met hen te communiceren. Met 1:1 berichten, contact uitwisseling, afspraken en activiteitenfeed - Gesprekken tussen je deelnemers worden opgeslagen en zijn eenvoudig te zoeken, beheren en terug te vinden.
Exhibitor overzicht en Sponsor profielen
Standhouders hebben de mogelijkheid om hun merk zichtbaarheid te vergroten. Deelnemers kunnen in de Event app alle exposanten van het evenement op zoeken. De app laat zien waar elke stand zich bevindt zodat de deelnemers hun dag kunnen inplannen. Ook kunt u via het exposantenprofiel informatie over uw bedrijf delen, inclusief uw social media profielen en uw zekerheden.
Giveaways en cadeaus
Verhoog het verkeer op de stand en verzamel gemakkelijk informatie over bezoekers door uw deelnemers te stimuleren met giveaways, spelletjes met prijzen, kortingen en coupons.
- Kortingen en coupons aanbieden
- Gamificatie
Updates en push berichten
Organisatoren kunnen push berichten maken en versturen naar gebruikers van Event apps. Updates in het Azavista-platform worden automatisch gesynchroniseerd met de app, zodat uw deelnemers altijd op de hoogte zijn van de laatste updates.
Werkt 100 % offline
Verlies geen functionaliteit door slechte Wi-Fi. De Azavista app vereist geen internetverbinding om te werken. Deelnemers hebben altijd en overal toegang tot hun gegevens!
Plus nog veel meer features!



Voeg sprekersprofielen toe zodat deelnemers alles te hebben wat ze nodig hebben tijdens een sessie, inclusief hun biografieën en andere belangrijke informatie.
Documenten delen, voor dia’s en handouts
Interactieve kaarten met plattegronden en stadsplattegronden, zodat deelnemers gemakkelijk een korte beschrijving kunnen krijgen van de locatie van hun geselecteerde activiteiten.
Stel herinneringen in en stuur herinneringen naar uw deelnemers om een sessie bij te wonen of een tentoonstelling te bezoeken.
Pas een of meer van de ingebouwde beveiligings- en privacy controles toe om er voor te zorgen dat alleen uw deelnemers de inhoud van uw evenement kunnen zien.
Voldoet aan de GDPR-vereisten
Vertrouwd door vele bedrijven wereldwijd
Wij werken samen met ’s werelds grootste merken om hen in staat te stellen de betrokkenheid tijdens evenementen te vergroten en een betere band met hun deelnemers te creëren.






Explore more modules. Mix and match.
Azavista is unique in its offering for event workflows. Event organisers can quickly create a variety of workflows for all modules in the Azavista platform. Here you can think of participant approval processes, content approvals, event approvals, budget workflows and many more. The workflow module is built in such a way that even complex processes can be created by event organizers without the need for engineering or workflow specialists.
Manage your team from only one interface to simplify the logistics and planning process of your event – avoid overwhelming your event planners with endless to-do lists and spreadsheets! Create and assign tasks lists to colleagues, external contacts, follow event progress and keep track of costs, attendance and project progress.
The right digital experience for your event with a fully branded event website. Leverage our simple but integrated content editing tool with our innovative templates, drag and drop elements, customizable fonts, and colors – or add a custom HTML, CSS or Javascript to promote your event in any way you can imagine.
An essential part of the personal, high-quality event experience is having a fast and smooth quick check-in system. Participants are automatically checked-in by scanning a unique QR code generated for their tickets. Part of this solution is done by having badges automatically created and printed – for one attendee or for the entire guest list.
Azavista collects data from every aspect of the event planning process to provide you with easy to understand insights that make it simple for you to make knowledgeable decisions. Check out the status of key planning variables by running instant online reports, exporting your data and sharing it with other team members. Set triggers and alerts also to other key stakeholders in your organization.
Setting up registration forms for participants, speakers, sponsors, approvals and many more is one of the best features of our platform. You can easily use various templates so that creating a new event can be done in 3 clicks. Or create advanced forms with multiple steps supporting any requirement you need. Ease of use, flexibility and ability to customise are constructed in such a way that no training is needed to realise amazing results.
Events programs often have a large variety of dynamics, that’s why you’re enabled to create, manage and schedule different event activities, such as workshops, small seminars, meetings and much more – all within your event. Also, you can make real-time updates, and allow participants to register for their preferred or required sessions.
With our event ticketing solution, you can easily organize paid events for conferences, training and more. This module also allows adding other products as part of the shopping cart for your customer. In addition, we support various discount codes, multiple currencies. It is also possible to show specific products to specific audiences for example to organize sponsor packages. Finally, we offer full flexibility for the payment handler you would like to work with.
Plan een demo in met een van onze consultants om Azavista verder te verkennen.
We staan klaar om de diverse event uitdagingen op te lossen.