Event Registratie
Het opzetten van registratieformulieren voor deelnemers, sprekers, sponsors en nog veel meer is een van de core modules van ons platform. Je kunt eenvoudig verschillende sjablonen gebruiken om nieuwe evenementen te creëren. Ook kan je geavanceerde formulieren maken met meerdere stappen die elke vereiste ondersteunen – er is geen training nodig om mooi en efficiënt resultaten te realiseren.



Slim. Flexibel. Krachtig.
We hebben een aanpasbare registratiemodule gemaakt, waarmee je tijd kunt besparen. Deelnemers kunnen zonder moeite een perfecte registratie-ervaring meemaken.
Dynamisch online registratiesysteem
Het bouwen, ontwerpen en opzetten van registratieformulieren en automatische e-mails om je deelnemers efficiënt te beheren. Ons registratiesysteem stelt je in staat om registratieformulieren te ontwerpen en reizen, hotels, badges, certificaten, uitnodigingen en rapportages te beheren.
- Drag en Drop registratieformulier builder
- Branding en merk integratie
Volledig op maat gemaakte registratieformulieren
Verzamel alle gegevens die je nodig hebt met gepersonaliseerde registratie formulieren waar je alle velden kunt aanpassen en tickets kunnen toevoegen voor een vlekkeloze registratie. Maak zoveel deelnemer types aan als je wilt en pas verschillende logica toe
- Toekenning regels
- Conditionele logica voor het beantwoorden van vragen
- Voeg zoveel velden toe als je nodig hebt
Registratie Profiel
Deelnemers aan het evenement kunnen hun inschrijvingen wijzigen, en annuleren. Elke wijziging wordt automatisch gesynchroniseerd in de de Deelnemer management module, zodat evenementenplanners altijd kunnen zien wat en wanneer er iets gebeurt.
- Registraties zijn eenvoudig aanpasbaar door de deelnemer of planner.
- Informatie automatisch gesynchroniseerd met het Azavista-platform
Wachtlijsten en capaciteitsbeheer
Configureer uw evenement registratie om een beperking in te stellen op het aantal deelnemers per evenement om de capaciteit van het evenement effectief te beheren.
- Beperking van het aantal deelnemers per evenement
- Automatische stop voor extra registraties en wachtlijst management
Meertalige registraties
Selecteer primaire en secundaire talen en stel vertalingen in binnen het platform.
- Keuze uit 7 voor opgezette talen
- Kies een willekeurige taal als secundaire taal je kan alle talen tegelijkertijd gebruiken
Plus nog veel meer features

Personaliseer registratie pagina’s met aangepaste velden zoals “t-shirt maat” of “Lidmaatschaps-ID.”.
Pas de look and feel van het evenement registratie proces conform het merk aan.
Filter een formulier op een specifiek deelnemers type en voeg aangepaste afhankelijkheden toe.
Waarom gebruik je de Azavista Registratie module?
- Lever een perfecte registratie-ervaring en verhoog het aantal deelnemers aan evenementen.
- Verzamel gegevens over de voorkeur van de deelnemers en voorzie belanghebbenden, zoals verkoop- en marketing teams, van belangrijke inzichten die van pas zullen komen bij toekomstige zakelijke beslissingen.
- Verhoog de productiviteit van het team door moeiteloos de deelnemerslijst, sessiegegevens, persoonlijke agenda en andere inhoud die u via de registratiesite verzamelt, te organiseren.
Vertrouwd door vele bedrijven wereldwijd
Wij werken samen met ’s werelds grootste merken om hen in staat te stellen de betrokkenheid tijdens evenementen te vergroten en een betere band met hun deelnemers te creëren.








Explore more modules. Mix and match.
Azavista is unique in its offering for event workflows. Event organisers can quickly create a variety of workflows for all modules in the Azavista platform. Here you can think of participant approval processes, content approvals, event approvals, budget workflows and many more. The workflow module is built in such a way that even complex processes can be created by event organizers without the need for engineering or workflow specialists.
Manage your team from only one interface to simplify the logistics and planning process of your event – avoid overwhelming your event planners with endless to-do lists and spreadsheets! Create and assign tasks lists to colleagues, external contacts, follow event progress and keep track of costs, attendance and project progress.
The right digital experience for your event with a fully branded event website. Leverage our simple but integrated content editing tool with our innovative templates, drag and drop elements, customizable fonts, and colors – or add a custom HTML, CSS or Javascript to promote your event in any way you can imagine.
An essential part of the personal, high-quality event experience is having a fast and smooth quick check-in system. Participants are automatically checked-in by scanning a unique QR code generated for their tickets. Part of this solution is done by having badges automatically created and printed – for one attendee or for the entire guest list.
Azavista collects data from every aspect of the event planning process to provide you with easy to understand insights that make it simple for you to make knowledgeable decisions. Check out the status of key planning variables by running instant online reports, exporting your data and sharing it with other team members. Set triggers and alerts also to other key stakeholders in your organization.
Setting up registration forms for participants, speakers, sponsors, approvals and many more is one of the best features of our platform. You can easily use various templates so that creating a new event can be done in 3 clicks. Or create advanced forms with multiple steps supporting any requirement you need. Ease of use, flexibility and ability to customise are constructed in such a way that no training is needed to realise amazing results.
Events programs often have a large variety of dynamics, that’s why you’re enabled to create, manage and schedule different event activities, such as workshops, small seminars, meetings and much more – all within your event. Also, you can make real-time updates, and allow participants to register for their preferred or required sessions.
With our event ticketing solution, you can easily organize paid events for conferences, training and more. This module also allows adding other products as part of the shopping cart for your customer. In addition, we support various discount codes, multiple currencies. It is also possible to show specific products to specific audiences for example to organize sponsor packages. Finally, we offer full flexibility for the payment handler you would like to work with.
Plan een demo in met een van onze consultants om Azavista verder te verkennen.
We staan klaar om de diverse event uitdagingen op te lossen