Exhibitor App
Exposanten hebben vaak unieke doelstellingen hebben op congressen en beurzen, het is daarom een uitdaging om ze elk event te helpen met het verbinden met mensen en relaties.. Zonder het gebruik van goede events apps voor exposanten kan dit lastig zijn.

Events waardevoller maken voor exposanten
De Azavista Exhibitor app is de beste manier om uw exposanten te helpen contact te leggen met deelnemers, hun leadflow te beheren, de impact van hun deelname te meten en te zorgen dat ze jaar na jaar terugkeren als exposant.
Intelligente Leads
Met onze app kan je op elk apparaat leads verzamelen en analyseren! Je kan ook informatie verzamelen van verschillende soorten badges of door het handmatig invoeren van badges. Wij bieden de exposanten de mogelijkheid om de meest gekwalificeerde leads te bepalen met aanpasbare kwalificatievragen.
- Verzameling van gegevens
- Industrie segmentatie
Integratie met andere applicaties
De app integreert met CRM en marketing tools. Zodat relevant marketingmateriaal maar geïnteresseerde prospects toegestuurd kunnen worden. Ook is er een extra touch-point dat dient als een eenvoudige, onmiddellijke follow-up van uw persoonlijke inspanningen.
- Integreer met CRM en marketing tools
Waarom zou je de Azavista Exhibitor App moeten gebruiken?

Gebruik een direct kanaal om in contact te komen met potentiële kopers, partners en zakelijke connecties die zich op dezelfde locatie bevinden.
Verhoog de betrokkenheid met de deelnemers en maximaliseer de prestaties van het event.
Langdurige relaties opbouwen en de omzet verhogen
Verlaging van de printkosten van marketingmateriaal en een beter milieu bewustzijn.
Vertrouwd door vele bedrijven wereldwijd
Wij werken samen met ’s werelds grootste merken om hen in staat te stellen de betrokkenheid tijdens evenementen te vergroten en een betere band met hun deelnemers te creëren.






Explore more modules. Mix and match.
Azavista is unique in its offering for event workflows. Event organisers can quickly create a variety of workflows for all modules in the Azavista platform. Here you can think of participant approval processes, content approvals, event approvals, budget workflows and many more. The workflow module is built in such a way that even complex processes can be created by event organizers without the need for engineering or workflow specialists.
Manage your team from only one interface to simplify the logistics and planning process of your event – avoid overwhelming your event planners with endless to-do lists and spreadsheets! Create and assign tasks lists to colleagues, external contacts, follow event progress and keep track of costs, attendance and project progress.
The right digital experience for your event with a fully branded event website. Leverage our simple but integrated content editing tool with our innovative templates, drag and drop elements, customizable fonts, and colors – or add a custom HTML, CSS or Javascript to promote your event in any way you can imagine.
An essential part of the personal, high-quality event experience is having a fast and smooth quick check-in system. Participants are automatically checked-in by scanning a unique QR code generated for their tickets. Part of this solution is done by having badges automatically created and printed – for one attendee or for the entire guest list.
Azavista collects data from every aspect of the event planning process to provide you with easy to understand insights that make it simple for you to make knowledgeable decisions. Check out the status of key planning variables by running instant online reports, exporting your data and sharing it with other team members. Set triggers and alerts also to other key stakeholders in your organization.
Setting up registration forms for participants, speakers, sponsors, approvals and many more is one of the best features of our platform. You can easily use various templates so that creating a new event can be done in 3 clicks. Or create advanced forms with multiple steps supporting any requirement you need. Ease of use, flexibility and ability to customise are constructed in such a way that no training is needed to realise amazing results.
Events programs often have a large variety of dynamics, that’s why you’re enabled to create, manage and schedule different event activities, such as workshops, small seminars, meetings and much more – all within your event. Also, you can make real-time updates, and allow participants to register for their preferred or required sessions.
With our event ticketing solution, you can easily organize paid events for conferences, training and more. This module also allows adding other products as part of the shopping cart for your customer. In addition, we support various discount codes, multiple currencies. It is also possible to show specific products to specific audiences for example to organize sponsor packages. Finally, we offer full flexibility for the payment handler you would like to work with.
Plan een demo in met een van onze consultants om Azavista verder te verkennen.
We staan klaar om de diverse event uitdagingen op te lossen