Hotel & RoomBlock Management
Onze hotel- en room block management module is specifiek geschikt voor evenementen waarbij de boeking van hotelgroepen voor meerdaagse evenementen beheer worden. Je kan toewijzing met pre- en post nachten voor verschillende hotels aanpassen. De module stelt in staat om groepen van 10 tot 2000 kamers te beheren. Deelnemers kunnen in het registratieformulier hun voorkeurs hotel en kamertype selecteren. Na de bevestiging van hun registratie werken onze systemen automatisch de toewijzing van de kamer blokken bij, zodat je de controle over de beschikbaarheid kunt behouden.




Beheer van hotelboekingen. Houd controle over de beschikbaarheid en de allocatie
Onze hotel en roomblock management module is speciaal geschikt voor evenementen waar u meerdaagse boekingen voor hotelgroepen moet beheren.
Instellingen Groeps allocaties
Onze module stelt je in staat om eenvoudig groeps blokken op te zetten volgens de door jouw gecontracteerde hotels. Ook kan je verschillende kamertypes en verschillende contractuele tarieven per nacht toevoegen en bijwerken. Bovendien is er een optie om de annuleringsvoorwaarden toe te voegen zodat je de annulerings periodes en -kosten kunt bijhouden.
Deelnemers in staat stellen om hotels te selecteren
In het inschrijvingsformulier kan je de deelnemers de gewenste aankomst- en vertrekdatum en het kamertype laten kiezen. Je kan ook een specifiek hotel selecteren of gewoon een hotelcategorie laten selecteren, zodat je nog steeds flexibel gebruik kunt maken van de allocatie.
Voortgangsrapportages
Tijdens het registratieproces zullen de deelnemers de benodigde kamers aanvragen. Je kan instelling instellen waarbij de toewijzing automatisch wordt gevuld of ze automatisch in groepen toewijzen, bijvoorbeeld wanneer je meerdere hotels hebt. Je hebt een duidelijk overzicht van de beschikbare kamers per nacht en kunt de toewijzing eenvoudig aanpassen aan de ontwikkelingen. Je kunt ook kiezen voor een instelling waarbij de deelnemers betalen voor extra kamer en extra nachten, dit is zeer efficiënt voor het factureringsproces.
Deelnemers die kamers delen
Een ander unieke feature van onze module is het delen van de deelnemers ruimte. Sommige bedrijfs- en bedrijfsorganisaties hebben een intern beleid voor ruimteverdeling tussen medewerkers van hetzelfde geslacht. Met de functie voor het delen van kamers kunnen deelnemers kiezen met wie ze het delen van een kamer willen delen, de andere deelnemer kan dit dan goedkeuren.
Facturering en kostenbeheersing
Tot slot kan je door de integratie met het registratie proces met onze hotel module de hotelfactuur voor jouw groeps boeking beheren. Vaak zijn hotel facturen een grote puzzel om op te lossen, maar nu heb je een real time facturatie overzicht, dat je eenvoudig kunt delen met het betreffende hotel. Daarnaast kan je de kosten onder controle houden.
Vertrouwd door vele bedrijven wereldwijd
Wij werken samen met ’s werelds grootste merken om hen in staat te stellen de betrokkenheid tijdens evenementen te vergroten en een betere band met hun deelnemers te creëren.








Explore more modules. Mix and match.
Azavista is unique in its offering for event workflows. Event organisers can quickly create a variety of workflows for all modules in the Azavista platform. Here you can think of participant approval processes, content approvals, event approvals, budget workflows and many more. The workflow module is built in such a way that even complex processes can be created by event organizers without the need for engineering or workflow specialists.
Manage your team from only one interface to simplify the logistics and planning process of your event – avoid overwhelming your event planners with endless to-do lists and spreadsheets! Create and assign tasks lists to colleagues, external contacts, follow event progress and keep track of costs, attendance and project progress.
The right digital experience for your event with a fully branded event website. Leverage our simple but integrated content editing tool with our innovative templates, drag and drop elements, customizable fonts, and colors – or add a custom HTML, CSS or Javascript to promote your event in any way you can imagine.
An essential part of the personal, high-quality event experience is having a fast and smooth quick check-in system. Participants are automatically checked-in by scanning a unique QR code generated for their tickets. Part of this solution is done by having badges automatically created and printed – for one attendee or for the entire guest list.
Azavista collects data from every aspect of the event planning process to provide you with easy to understand insights that make it simple for you to make knowledgeable decisions. Check out the status of key planning variables by running instant online reports, exporting your data and sharing it with other team members. Set triggers and alerts also to other key stakeholders in your organization.
Setting up registration forms for participants, speakers, sponsors, approvals and many more is one of the best features of our platform. You can easily use various templates so that creating a new event can be done in 3 clicks. Or create advanced forms with multiple steps supporting any requirement you need. Ease of use, flexibility and ability to customise are constructed in such a way that no training is needed to realise amazing results.
Events programs often have a large variety of dynamics, that’s why you’re enabled to create, manage and schedule different event activities, such as workshops, small seminars, meetings and much more – all within your event. Also, you can make real-time updates, and allow participants to register for their preferred or required sessions.
With our event ticketing solution, you can easily organize paid events for conferences, training and more. This module also allows adding other products as part of the shopping cart for your customer. In addition, we support various discount codes, multiple currencies. It is also possible to show specific products to specific audiences for example to organize sponsor packages. Finally, we offer full flexibility for the payment handler you would like to work with.
Plan een demo in met een van onze consultants om Azavista verder te verkennen.
We staan klaar om de diverse event uitdagingen op te lossen