Rapportage en Analyse

Neem beter geïnformeerde beslissingen met realtime dashboards en meet de prestaties met geavanceerde rapportage voor uw evenementen. Ons platform biedt bedrijven de transformerende zakelijke inzichten die ze nodig hebben om de prestaties van evenementen te evalueren, omzetkansen beter te begrijpen en uiteindelijk een superieure ervaring voor uw bezoekers te bieden.

Maak gebruik van de kracht van uw evenementgegevens

Krijg waardevolle inzichten en verbeter uw aankomende evenementen met ons realtime rapportagedashboard. Azavista biedt inzichtelijke statistieken om u te helpen de prestaties van evenementen te meten en te zien hoe u bijhoudt ten opzichte van uw belangrijkste benchmarks.

Campagnes bijhouden

Controleer in realtime hoe kritieke campagnes in het evenement presteren en herken gebieden die moeten worden verbeterd voordat het evenement voorbij is.

Deelnemers melden

Bekijk het aantal aanwezigen, begrijp welke sessies ze meestal kiezen en identificeer de meest actieve deelnemers aan uw evenement of over evenementen. We helpen je beter te begrijpen waar bezoekers zijn en hoe ze omgaan met je evenementen.

Registratie & Inchecken

Door vooruit te plannen, te reageren op verkeer en de piek inchecktijden te begrijpen, kunt u de juiste personeelsomvang kiezen, geld besparen en de beleving verbeteren.

Vergelijkingsrapporten

Het vergelijken van gebeurtenisgegevens is belangrijk om uw statistieken te vergelijken voor datums, locaties en om de
prestaties te bewaken.

Aangepaste merkrapporten

Pronk met uw evenementencommissie, sponsors en PR met aangepaste merkrapporten die klaar zijn om te worden geëxporteerd in verschillende bestandstypen of deel het via e-mail.

Plus nog veel meer functies

Standaard en aangepast dashboard

Gegevensfilters voor snelle toegang tot de meest relevante gegevens voor snelle rapportage

Doelgroepsegmentatie om te zien waar en hoe bezoekers interactie hebben gehad met uw evenement in demografie, accounts, producten en meer.

Krachtige filtermogelijkheden om deelnemersgroepen af te breken

Vertrouwd door de beste in de branche.

We werken samen met ’s werelds toonaangevende merken om hen in staat te stellen betrokkenheid te bevorderen en een diepe band te krijgen met hun bezoekers.

Ontdek meer modules. Mix en match.

Wat kunnen we voor je doen? Mix en match de modules die passen bij uw unieke behoeften.

Azavista is uniek in zijn aanbod voor evenementenworkflows. Organisatoren van evenementen kunnen snel verschillende workflows creëren voor alle modules binnen het Azavista-platform. Hierbij kun je denken aan goedkeuringsprocessen voor deelnemers, content, evenementen, budgettering en nog veel meer. De workflowmodule is zo gebouwd dat zelfs complexe processen door de organisatoren van evenementen kunnen worden gecreëerd zonder de noodzaak van engineering of workflow specialisten.

Beheer je team vanuit slechts één interface om het logistieke en planningsproces van je evenement te stroomlijnen – voorkom dat je evenementplanners het overzicht kwijtraken met eindeloze to-do lijsten en spreadsheets! Maak en wijs takenlijsten toe aan collega’s en externe contacten, volg de voortgang van het evenement en houd de kosten, participatie en projectvoortgang bij.

De juiste digitale beleving voor uw evenement met een volledig gepersonaliseerde evenementwebsite. Maak gebruik van onze eenvoudige maar geïntegreerde tool voor het bewerken van inhoud met onze innovatieve sjablonen, drag and drop, aanpasbare lettertypen en kleuren – of voeg een aangepaste HTML, CSS of Javascript toe om uw evenement te promoten op een manier die bij je organisatie past.

Azavista geeft je een geïntegreerd, real-time overzicht van uw deelnemerslijst en de status van hun registratie, die eenvoudig kan worden bewerkt en geëxporteerd in verschillende formaten. Door deze aspecten efficiënt te beheren, kun jetaken uitvoeren en heb je meer controle over de toegang tot de activiteiten van het evenement.

Een essentieel onderdeel van een persoonlijke, hoogwaardige evenementervaring is het hebben van een snel en soepel inchecksysteem. Deelnemers worden automatisch ingecheckt door een unieke QR-code te scannen die wordt gegenereerd voor hun tickets. Een deel van deze oplossing wordt gedaan door badges automatisch te laten maken en afdrukken – voor één deelnemer of voor de hele gastenlijst.

Azavista verzamelt gegevens van elk aspect van het planningsproces van het evenement om u te voorzien van eenvoudig te begrijpen inzichten die het voor jou eenvoudig maken om met kennis van zaken beslissingen te nemen. Bekijk de status van de belangrijkste planningsvariabelen door direct online rapporten op te stellen, je gegevens te exporteren en te delen met andere teamleden. Stel ook triggers en waarschuwingen in voor andere belangrijke stakeholders in je organisatie.

Het opzetten van registratieformulieren voor deelnemers, sprekers, sponsors, goedkeuringen en nog veel meer is een van de beste eigenschappen van ons platform. Je kunt eenvoudig gebruik maken van verschillende sjablonen zodat je in 3 klikken een nieuw evenement kunt aanmaken. Of maak geavanceerde formulieren met meerdere stappen die elke vereiste ondersteunen die je nodig hebt. Het gebruiksgemak, de flexibiliteit en het vermogen om maatwerk te leveren zijn zo geconstrueerd dat er geen training nodig is om verbluffende resultaten te realiseren.

Evenementenprogramma’s hebben vaak een grote verscheidenheid aan dynamiek, daarom kun je verschillende evenementenactiviteiten, zoals workshops, kleine seminars, vergaderingen en nog veel meer, creëren, beheren en plannen – allemaal binnen je evenement. Ook kun jerealtime updates maken en deelnemers de mogelijkheid bieden zich in te schrijven voor hun favoriete of gewenste sessies.

Met onze event ticketing oplossing kun je eenvoudig betaalde evenementen organiseren voor conferenties, trainingen en meer. Deze module maakt het ook mogelijk om andere producten toe te voegen als onderdeel van de winkelmand voor je klant. Daarnaast ondersteunen wij diverse kortingscodes en meerdere valuta. Ook is het mogelijk om specifieke producten aan specifieke doelgroepen te tonen, bijvoorbeeld om sponsorpakketten te organiseren. Tot slot bieden wij volledige flexibiliteit voor de betalingsverwerker met wie u wilt samenwerken.

Onze oplossing vereenvoudigt het proces van het beheren van je eigen eventsuppliers. Evenals het vinden van nieuwe leveranciers voor je evenement en het leveren van inzicht in de totale uitgaven. Of het nu gaat om een locatie, catering, hulp of iets anders – je kunt de beste optie vinden en tegelijkertijd meer controle hebben over de tijd die je besteedt aan het vinden van de juiste leverancier.

Met onze reis- en vluchtintegratieoplossing kun je met het Azavista Platform je reis naar de bestemming van het evenement beheren. Reizen voor je deelnemers vanuit verschillende internationale kantoren kunnen worden georganiseerd met onze integratie in Sabre, Amadeus en TravelPort Galileo. De gesynchroniseerde gegevens stelt je in staat om transfers en logistiek te plannen. De module ondersteunt individuele en groepsreizen. En tot slot kunt u je uitgaven voor alle vluchten die deel uitmaken van uw evenement volgen.

Plan een demo met een van onze consultants om Azavista verder te verkennen

We staan klaar om u te helpen al uw uitdagingen op het gebied van evenementbeheer te overwinnen.