Taak & Project Management
Beheer je team vanuit slechts één interface om het logistieke en planningsproces van je evenement te vereenvoudigen – voorkom dat je event planner het overzicht kwijtraken met eindeloze to-do lijsten en spreadsheets! Maak en wijs takenlijsten toe aan collega’s en externe contacten, volg de voortgang van het evenement en houd de kosten, aanwezigheid en projectvoortgang bij.
of costs, attendance and project progress.

Plan uw project en zorg dat je on track blijft
Vanuit ons dashboard kan je de planning van event team beheren en de activiteiten van collega’s volgen. Zeg vaarwel tegen vertraagde taken en hallo tegen een beter beheer van de middelen en tijd.

Slimmer werken met een krachtige set van Taak- en Projectmanagement functies
Voorspellen van een realistische agenda, het plan volgen en niet worstelen met last-minute taken. Beheer tegelijkertijd zoveel evenementen als je wilt door gebruik te maken van ons dashboardoverzicht.
Slimme takenlijsten
Maak nieuwe taken aan of gebruik sjablonen van eerdere events. Je kan makkelijk categorieën, termijnen en prioriteiten vaststellen. Het maakt niet uit waar je taken in uw planningsworkflow invoert en volgt, alle taken worden gegroepeerd en in een enkel event dashboard weergegeven, zodat je een eenduidig beeld krijgt van wat er moet worden gedaan, door wie en op welke datum.
Teamleden toewijzen
Wijs team-leden aan die verantwoordelijk zijn voor elke taak en stuur hen alerts. Je kunt ook externe mensen opnemen, omdat je met onze oplossing ook taken kunt toewijzen aan externe contactpersonen (personeel, leveranciers, vrijwilligers, enz.)
Voortgang bijhouden
Volg de voortgang van het project en de vooruitgang van de teamleden, achterstallige taken of wat er daarna moet gebeuren. Houd je aan de tijdslijnen van je event, coördineer werkopdrachten, houd je aan de deadlines en verbeter de samenwerking binnen het event team.
Snelle en eenvoudige setup
Kopieer eenvoudig vorige event sjablonen, inclusief taken, inhoud en e-mails, om binnen enkele minuten een nieuwe event check list te creëren.
Event activities monitoring
Volg de voortgang van het evenement en houd de kosten onder controle, het aantal deelnemers bij, meet het succes en meer.
De meest uitgebreide oplossing voor event Management
Azavista kan de meest veeleisende professionele evenementen ter wereld ondersteunen dankzij een reeks krachtige tools.








Explore more modules. Mix and match.
What can we do for you? Mix and match the modules that suit your unique needs.


Azavista gives you an integrated, real-time view of your participants list as well as the status of their registration, which can be easily edited and exported into different formats. By efficiently managing these aspects, you can carry out tasks and have better control over the access to the event activities.
Our Networking & Event app is not only quick and easy to set up but is also very powerful and fully customizable for your company branding. Improve the impact of your events with the best mobile experience, that provides your attendees with networking opportunities, and the right content before, during, and after your event.
An essential part of the personal, high-quality event experience is having a fast and smooth quick check-in system. Participants are automatically checked-in by scanning a unique QR code generated for their tickets. Part of this solution is done by having badges automatically created and printed – for one attendee or for the entire guest list.


Our easy-to-use and highly customizable registration process will comply with the highest security and privacy standards. Create beautiful mobile-responsive registration forms that align with your brand, decide on the means of payment made available to guests, and easily generate and send personalized invoices.

All of your travel information will be connected to the relevant attendees and events, which makes it easier for you and your staff members to find and view critical information.
Plan een demo in met een van onze consultants om Azavista verder te verkennen.
We staan klaar om de diverse event uitdagingen op te lossen.