Virtual Event Integratie

Azavista biedt een naadloze integratie met het conferentieplatform naar keuze, dankzij onze oplossing voor virtual events. Met onze krachtige toolstack kunnen eventplanners op één plek aan hun hele online event lifecycle werken, van de promotie tot de uitvoering en het beheer. Tegelijkertijd hebben ze de mogelijkheid om gebruik te maken van onze Engagement App, die ervoor zorgt dat de deelnemers met elkaar in contact komen via functies als netwerken, directe vergaderingen, enquêtes, quizzen of polls. Bovendien stelt onze oplossing eventplanners in staat om al hun waardevolle gegevens van deelnemers te consolideren in onze beveiligde Azavista Event CRM!

Creëer virtuele evenementen met maximale engagement, voor een ervaring die zich uitstrekt voorbij het scherm.

Met een krachtige set functies zorgen eventplanners dat de deelnemers een unieke ervaring beleven, terwijl ze verbonden en betrokken blijven gedurende het virtuele evenement.

Robuuste interface voor deelnemers en sessiemoderators

Met een moderne, heldere en intuïtieve interface voeren deelnemers acties uit zoals vragen stellen, peilingen beantwoorden en chatten met andere deelnemers, terwijl sessiemoderators en/of sprekers vragen kunnen goedkeuren of afwijzen, meerdere soorten peilingen kunnen opzetten en inhoudelijke pagina's of updates naar de deelnemers kunnen sturen.

Krachtige integraties met conferentieplatformen

Verbind uw platform naar keuze met onze virtual event oplossing om al uw applicaties samen te laten werken en tegelijkertijd een geconsolideerd overzicht te hebben van de gehele structuuur van jouw evenement. De volledige tech-stack op één plaats bespaart niet alleen tijd, maar verbetert ook de algehele efficiëntie.

Interactieve functies om de betrokkenheid tijdens het evenement te vergroten

Laat aanwezigen deel uitmaken van een real-time gesprek en houd ze geboeid door het opnemen van interactieve elementen voor, tijdens en na het virtual event. Azavista biedt de mogelijkheid om een Engagement App in te zetten, zodat deelnemers gedurende de hele sessie betrokken zijn.

Azavista is volledig Geïntegreerd met Alle Grote Conferencing Platforms

  • Verbind Azavista met je conferentie platform naar keuze met onze integratie module.
  • Creëer je virtuele evenement in Azavista – dit creëert automatisch een event in het conferencing platform.
  • Nodig deelnemers van over de hele wereld uit via Azavista om deel te nemen aan het event.
  • Beoordeel aanmeldingen, afmeldingen en reacties in Azavista.
  • Meet aanwezigheid met check-in en check-out tijd.
  • Rapporteer over het succes van je event, evalueer engagement, vragen van deelnemers en de respons op de enquêtes.

Een complete toolstack voor uw virtuele evenementen

Engagement App

Azavista biedt de mogelijkheid om een Engagement App in te zetten voor elk virtueel event wat wordt georganiseerd. Deze app kan zowel op desktop als mobiel worden gebruikt en is volledig aanpasbaar naar de branding van uw bedrijf. Afgestemd op de behoeften en doelstellingen van het event, selecteer je eenvoudig de functies die in de app opgenomen moeten worden.

Event Website

Met onze Website Content Management Solution creëer je eenvoudig een website voor het event. Hier start de promotie en deel je informatie die potentiële deelnemers op de hoogte houdt en hen activeert om zich te registreren. De website is eenvoudig aan te passen naar de look en feel van het bedrijf en kan geïntegreerd worden met externe CMS systemen.

Online registratie

Met onze robuuste Online Registratie Oplossing maak je moeiteloos aanmeldingsformulieren voor deelnemers, sprekers, sponsors en goedkeuringen, op één enkele plaats. Met deze formulieren registreren mensen zich voor het event, geven hun voorkeuren op ronden zonder probleemloos hun betaling af. Het Azavista platform zorgt voor een vlekkeloze registratie-ervaring, terwijl het aantal deelnemers aan het evenement toeneemt.

Rapportage en analyse

Haal het beste uit uw virtuele evenement met onze geavanceerde rapportage-oplossing. Dankzij real-time dashboards verwerf je in een oogopslag waardevolle inzichten. Zo neem je beter geïnformeerde beslissingen en verbeter je eenvoudig de prestaties van uw aankomende events. Ons platform biedt alle tools om waardevolle deelnemersgegevens te verzamelen, meer inzicht te krijgen in omzetmogelijkheden en deelnemers een superieure ervaring te bieden.

Virtual Events onderdeel van je strategie?

Ontdek meer modules. Mix en match.

Wat kunnen we voor je doen? Mix en match de modules die passen bij uw unieke behoeften.

Azavista is uniek in zijn aanbod voor evenementenworkflows. Organisatoren van evenementen kunnen snel verschillende workflows creëren voor alle modules binnen het Azavista-platform. Hierbij kun je denken aan goedkeuringsprocessen voor deelnemers, content, evenementen, budgettering en nog veel meer. De workflowmodule is zo gebouwd dat zelfs complexe processen door de organisatoren van evenementen kunnen worden gecreëerd zonder de noodzaak van engineering of workflow specialisten.

Beheer je team vanuit slechts één interface om het logistieke en planningsproces van je evenement te stroomlijnen – voorkom dat je evenementplanners het overzicht kwijtraken met eindeloze to-do lijsten en spreadsheets! Maak en wijs takenlijsten toe aan collega’s en externe contacten, volg de voortgang van het evenement en houd de kosten, participatie en projectvoortgang bij.

De juiste digitale beleving voor uw evenement met een volledig gepersonaliseerde evenementwebsite. Maak gebruik van onze eenvoudige maar geïntegreerde tool voor het bewerken van inhoud met onze innovatieve sjablonen, drag and drop, aanpasbare lettertypen en kleuren – of voeg een aangepaste HTML, CSS of Javascript toe om uw evenement te promoten op een manier die bij je organisatie past.

Azavista geeft je een geïntegreerd, real-time overzicht van uw deelnemerslijst en de status van hun registratie, die eenvoudig kan worden bewerkt en geëxporteerd in verschillende formaten. Door deze aspecten efficiënt te beheren, kun jetaken uitvoeren en heb je meer controle over de toegang tot de activiteiten van het evenement.

Een essentieel onderdeel van een persoonlijke, hoogwaardige evenementervaring is het hebben van een snel en soepel inchecksysteem. Deelnemers worden automatisch ingecheckt door een unieke QR-code te scannen die wordt gegenereerd voor hun tickets. Een deel van deze oplossing wordt gedaan door badges automatisch te laten maken en afdrukken – voor één deelnemer of voor de hele gastenlijst.

Azavista verzamelt gegevens van elk aspect van het planningsproces van het evenement om u te voorzien van eenvoudig te begrijpen inzichten die het voor jou eenvoudig maken om met kennis van zaken beslissingen te nemen. Bekijk de status van de belangrijkste planningsvariabelen door direct online rapporten op te stellen, je gegevens te exporteren en te delen met andere teamleden. Stel ook triggers en waarschuwingen in voor andere belangrijke stakeholders in je organisatie.

Het opzetten van registratieformulieren voor deelnemers, sprekers, sponsors, goedkeuringen en nog veel meer is een van de beste eigenschappen van ons platform. Je kunt eenvoudig gebruik maken van verschillende sjablonen zodat je in 3 klikken een nieuw evenement kunt aanmaken. Of maak geavanceerde formulieren met meerdere stappen die elke vereiste ondersteunen die je nodig hebt. Het gebruiksgemak, de flexibiliteit en het vermogen om maatwerk te leveren zijn zo geconstrueerd dat er geen training nodig is om verbluffende resultaten te realiseren.

Evenementenprogramma’s hebben vaak een grote verscheidenheid aan dynamiek, daarom kun je verschillende evenementenactiviteiten, zoals workshops, kleine seminars, vergaderingen en nog veel meer, creëren, beheren en plannen – allemaal binnen je evenement. Ook kun jerealtime updates maken en deelnemers de mogelijkheid bieden zich in te schrijven voor hun favoriete of gewenste sessies.

Met onze event ticketing oplossing kun je eenvoudig betaalde evenementen organiseren voor conferenties, trainingen en meer. Deze module maakt het ook mogelijk om andere producten toe te voegen als onderdeel van de winkelmand voor je klant. Daarnaast ondersteunen wij diverse kortingscodes en meerdere valuta. Ook is het mogelijk om specifieke producten aan specifieke doelgroepen te tonen, bijvoorbeeld om sponsorpakketten te organiseren. Tot slot bieden wij volledige flexibiliteit voor de betalingsverwerker met wie u wilt samenwerken.

Onze oplossing vereenvoudigt het proces van het beheren van je eigen eventsuppliers. Evenals het vinden van nieuwe leveranciers voor je evenement en het leveren van inzicht in de totale uitgaven. Of het nu gaat om een locatie, catering, hulp of iets anders – je kunt de beste optie vinden en tegelijkertijd meer controle hebben over de tijd die je besteedt aan het vinden van de juiste leverancier.

Met onze reis- en vluchtintegratieoplossing kun je met het Azavista Platform je reis naar de bestemming van het evenement beheren. Reizen voor je deelnemers vanuit verschillende internationale kantoren kunnen worden georganiseerd met onze integratie in Sabre, Amadeus en TravelPort Galileo. De gesynchroniseerde gegevens stelt je in staat om transfers en logistiek te plannen. De module ondersteunt individuele en groepsreizen. En tot slot kunt u je uitgaven voor alle vluchten die deel uitmaken van uw evenement volgen.

Plan een demo in met een van onze consultants om Azavista verder te verkennen

We staan klaar om u te helpen al uw uitdagingen op het gebied van evenementenbeheer te overwinnen.